فرمانده کل پيشمرگ‌هاي کُرد در جنگ داعش: کُردها به کمک‌هاي سردار قاسم سليماني افتخار مي‌کنند


فرمانده کل نيروهاي پيشمرگه اقليم کردستان عراق تاکيد کرد که کُردها به کمک‌هاي سردار قاسم سليماني افتخار مي‌کنند و ايران دوست و همپيمان قديمي کردها بوده و خواهد بود.

"شيخ جعفر شيخ مصطفي" وزير سابق پيشمرگه کردستان و فرمانده فعلي نيروهاي کُردي در گفت‌وگو با روزنامه کُرد زبان آوينه، از کمک‌هاي ايران و قاسم سليماني فرمانده نيروي سپاه قدس جمهوري اسلامي ايران تقدير و تشکر کرد.

وي در گفت‌وگو با شماره روز سه‌شنبه اين روزنامه گفت: هرکس به کُردها در مقابل داعش کمک کند ما از وي تقدير مي‌کنيم ؛ ژنرال سليماني نيز در اين جنگ به ما کمک کرده ؛ کُردها قدر شناس ايشان هستند و هر کسي که به ما کمک کند؛ ما اين به کمک‌ها افتخار مي‌کنيم.

وزير سابق پيشمرگه کردستان که هم اکنون فرمانده نيروهاي کُردي را بر عهده دارد معتقد است ايران چه در گذشته و چه اکنون دوست وفادار کُردهاست و کُردها نيز هميشه ايران و ايراني‌ها را به عنوان همپيمان و دوست قديمي خود محسوب کرده‌اند.

شيخ جعفر درباره جنگ فعلي داعش به اين روزنامه گفت: تاريخ انقضاي تروريست‌ها در حال اتمام است و آنها در تمامي جبهه‌هاي جنگ شکست خوردند و مدت‌هاست پيشروي نداشته و در حال دفاع کردن هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ایران ، سیاسی ، دفاعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 آبان 1393برچسب:, | 14:36 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.